ar-bloggen

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Maria Pihl - 23 november 2014 19:02

Idag har det varit en dag med fokus på undervisning och jag har haft så många duktiga elever. De flesta träffade jag för första gången idag och jag vill så gärna fylla dem med all kunskap jag har. Man måste dock inse att det inte går att klämma in allt på en lektion utan man får portionera ut lite i taget. Eleverna var iallafall riktigt duktiga och det såg ut som om flera poletter trillade ner. Kul!


Innan lektionerna tränade jag Bröta och Mira. Galoppen börjar nu lugna sig för Bröta och med Mira fick jag avbryta träningen efter en liten stund för hon var så duktig att jag inte kunde begära mer. Hon börjar verkligen mjukna i kroppen så det är riktigt kul!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards