ar-bloggen

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Maria Pihl - 28 november 2013 19:24

Idag har Bröta fått vila och jag har putsat läder, packat hösilage-påsar och packat övrig utrustning. Det står en kaka i ugnen och en till är på gång, så vi har något gott att smaska på. Nu är jag så redo att åka på kurs som jag kan bli.


Jag har sett fram emot denna kurs hela hösten och det ska bli så otroligt roligt att träffa Celina, Jenny, Anna (stallägare) och de andra kursdeltagarna. Kursen hålls ju i mitt gamla stall utanför Malmö så det blir verkligen ett kärt återseende.


Jag vill ju visa Celina vad jag har gjort sedan jag kom hem från Gotland, men för att verkligen kunna göra detta måste jag hålla prestationsångesten under kontroll. Ibland vill man helt enkelt så mycket att allt bara blir spänt och helt uppåt väggarna. Tidigare har jag inte haft några större problem med detta, men det var lite så när jag började praktiken på Gotland, och när Celina kom tillbaka efter sin Bent-praktik. Nåja, oavsett hur det går så kommer jag säkert att få massor av bra tips att ta med hem och jobba vidare på.



Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards