ar-bloggen

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Maria Pihl - 11 december 2013 19:50

Bröta är behandlad och jag är behandlad och vi har nu vilat några dagar. Idag smög vi igång lite lätt med groundwork. Det verkar som om Brötas behandling har gett effekt för det där högra bakbenet som farit runt var på plats där det skulle. När jag sitter upp och rider igen får jag väl definitivt kvitto på om det är helt bra eller inte, för då märker jag så tydligt hur bröstkorgsrotationen blir och hur Bröta kan forma sig runt min sits. Jag insåg att jag själv fortfarande är lite öm i ryggen så jag kommer nog vänta ytterligare några dagar innan jag sitter upp, men lite stilla jobb från marken ska nog gå bra.



Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards