ar-bloggen

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Maria Pihl - 24 december 2013 12:11

God Jul på Er Alla!


Jag har gett mig själv en alldelels underbar julklapp, tillåtelse att följa mitt hjärta. Jag var ju på gotland som praktikant i somras och det var en alldeles fantastisk tid. Den var så fantastisk att jag vill upprepa detta och jag har fått möjligheten att åka tillbaka till Ekeskogs ridakademi på ett halvårs praktik. I april åker jag. Det här är förstås inte vad en forskare som jag "ska" göra mitt i karriären men det betyder så mycket för mig att jag gör det iallafall, oavsett hur mycket oförstående frågor jag får av omgivningen. För mig betyder det att jag följer mitt hjärta och gör det jag bara måste göra. Annars tror jag mitt hjärta skulle spricka.



Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards