ar-bloggen

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Maria Pihl - 16 januari 2014 17:34

I helgen ska jag på kurs för Hanna Engström. Det ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot både att träna och att träffa Hanna igen. Planen för helgen är att rida alla tre lektioner och jobba på min sits och känsla. Det är ju det som Hanna är så fantastiskt bra på.


En annan trevlig aspekt med helgkurser är att få träffa andra likasinnade. Jag är ju ensam AR-utövare i mitt stall så därför ser jag extra mycket fram emot att få prata akademisk ridkonst en hel helg. Fast jag har ganska tålmodiga stallkamrater som står ut med allt mitt prat om bröstkorgsrotation, flyttande av bogar, känsla i sitsen etc. Jaja, jag ser verkligen fram emot helgen!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards