ar-bloggen

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Maria Pihl - 3 juni 2015 21:22

Idag var det så dags att åka till osteopaten med Bröta och det var definitivt något fel på hennes högra bakben. Det var en muskel baktill som var trasig och det hade bildats mycket bindväv och var spänt. Det blev behandling med ljudvågor, massage och stretch. Jag ska fortsätta med massage och stretch och dessutom ska hon få ett antiinflammtoriskt örtmedel. Under behandlingen så släppte det otroligt mycket och det är bara att hoppas att det blir helt bra snabbt. Och det var ingen fara att ta med henne till Tyskland så det blir vi två som åker.


När vi kom hem hade jag ambitionen att träna Mira och jag tog ut henne och började träna men jag var inte riktigt mentalt närvarande och då var ju inte Mira det heller, så det blev mest lite klappar och kli och så fick hon komma ut i hagen igen. Imorgon får vi ta nya tag.




Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards