ar-bloggen

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Maria Pihl - 8 juni 2015 20:50

Det var ju inga problem med internetuppkopplingen så jag kan blogga som tänkt!


Det blev en lång resa till Tyskland. De sista 15 milen var enorma köer på autobahn så när vi äntligen rörde oss framåt i 30 km/h tyckte jag att det gick undan. Dessutom var det lite extra spännande då jag i god tid hade laddat ner en offline-gps till telefonen men ståendes på båten på väg att köra ut i Kiel insåg att jag bara fått online-versionen. Hmm, jag hade iallafall skrivit ner på papper hur jag skulle köra och det gick utmärkt ända ner till Dulmen där jag körde vilse och sedan blev upphämtad för vidare guidning till gården. Det är bara att skratta och se glad ut. Lång resa som sagt och vi var båda väldigt nöjda med att komma fram.


 

Såhär nöjd var Bröta med att vara framme. 


Jag stupade i säng redan vid nio och idag har jag tittat på Celinas träning och i övrigt har Bröta och jag bara tagit det lugnt och vilat. Min powernap blev visst 2 timmar lång och nu ska jag snart krypa till sängs igen, sådär lagom till nio. Hur kan man bli så trött av att sitta i en bil och köra? Det kanske är all stress från jobbet också som nu bara rinner av mig så jag kan bli sådär härligt hej och hå och bara ta allt som det kommer.


Gonatt!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards