ar-bloggen

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Maria Pihl - 2 februari 2014 15:04

Eftersom Brötas ischiasproblem kommit tillbaka tänkte jag att lite groundwork blir ett lagom arbete. Jag jobbade lite stillastående med att flytta bogar och jobba med öppna och sluta, lite fram och ned och lite samling. Därefter var det arbete på volten där jag jobbade med att hitta känslan av att Bröta klev fram till handen, flytta bogarna lite ut och in samt lite piruetter. Helt ok arbete och jag känner inte att jag kan kräva för mycket nu när jag vet att hon har ont igen.



Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards