ar-bloggen

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Maria Pihl - 4 februari 2014 20:30

Just nu sitter jag och slösurfar häst och akademisk ridkonst och drömmer mig bort. Det är ju det som är så bra med drömmar, det finns inga gränser, förutom de du själva sätter.


De lite mer jordnära drömmar som jag har är en andra häst utöver min lilla söta Bröta, ett bra stall som både jag och hästen trivs i när jag är tillbaka från Gotland och jag drömmer om hur roligt det ska bli på Gotland. Vilken utveckling Bröta och jag kommer att ha!


Ska jag bli ännu djärvare i mina drömmar drömmer jag om en egen hästanläggning där jag kan ha flera hästar, hur jag startar och utvecklar ett livskraftigt företag inom akademisk ridkonst och kan få sprida denna fantastiska konstform även till andra och hur jag själv blir skicklig både som hästutbildare och människoutbildare.


Drömmar är till för att drömmas, men kom ihåg vad de säger: Be careful what you wish for, you just might get it!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards