ar-bloggen

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Maria Pihl - 14 mars 2014 18:02

Idag red jag ett pass på Bröta. Det gick sådär, det var lite stelt och jag känner att vi inte fick ihop vår känsla riktigt bra. Jag trodde att det berodde på att det var fredag och att vi inte tränat på hela veckan, men det är något annat också. Bröta var inte sig själv när jag släppte ut henne i hagen igen. Ledarhästen jagade runt Bröta och hon sprang med öron bakåt och jagade i sin tur bort de andra i flocken. Dessutom såg jag att hon hade rejäl diarré. Det släpptes in en ny häst i flocken för två veckor sedan men den är inte accepterad som flockmedlem och Bröta gillar den inte alls och vill inte släppa den nära. Det är lite märkligt då Bröta alltid gått i flock och inte brukar ha svårt med andra hästar.


Nja, det här var ju inte så roligt... :(

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards