ar-bloggen

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Maria Pihl - 20 mars 2014 18:32

Nu sitter jag på bussen på väg hem från Oslo. Imorgon får jag träffa Bröta igen och det ser jag verkligen fram emot! Då ska vi träna longering och jobba lite på galoppfattningarna igen har jag tänkt. Det är kul att jobba i Oslo, men det innebär ju även att jag inte kan träna så mycket med Bröta som jag skulle vilja. Vi tappar känslan lite mellan helgerna och hinner precis börja få tillbaka den när det åter är dags att bege sig till Oslo. Nåja, nu är det inte så länge kvar innan det finns massor av Bröta-tid. Snart åker jag till Gotland och då får jag träffa min älsklingspålle varje dag. Får bara se om jag orkar träna eller om jag är utmattad av allt arbete och inte orkar? Första perioden i praktiken blir ju onekligen en rejäl omställning och jag kommer ihåg hur ont i fötterna jag hade i början av min förra praktik… Man går många steg som hästskötarpraktikant!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards