ar-bloggen

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Maria Pihl - 31 mars 2014 09:59

Ja då är dagen med stort D här. Idag ska jag åka tillbaka till Gotland för ett halvårs praktik på Gotlands ridakademi. Det är sju månader sedan jag kom hem från Gotland och det känns både som en evighet sedan och som om det precis hände. Med tanke på hur mycket jag och Bröta har lärt oss sedan vi kom hem känns det som lång tid men när jag tänker på hur veckor och månader svischar förbi känns det snabbt.


Nu är det iallfall dags. Jag är så lycklig och ser så enormt mycket fram emot att få träffa alla Gotlandsbor igen, både de jag redan känner och de jag kommer att lära känna. Detta är verkligen en dröm som besannas och jag har börjat inse att man måste leva sitt eget liv och uppfylla sina egna drömmar, även om människor runt omkring tycker man är galen och kastar bort sitt liv. Vad är det för fel på att vara lite galen? Jag vill inte ligga på min dödsbädd och ångra saker som jag aldrig gjort. Jag vill inte låta rädslor om vad som kan hända hindra mig för att försöka nå min drömmar. Nu är det dags att släppa taget och kasta sig ut, nu börjar äventyret!

Presentation


Jag heter Maria Pihl och jag har helt nördat in mig på Akademisk Ridkonst - AR. Detta tränar jag med mina ögonstenar, Bröta och Mira. På den här bloggen tänkte jag dela med mig av hästlivets vardagligheter och min utbildning inom den akademiska ridkonsten

Länkar

Translation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards